lördag 3 september 2011

Balans

Balans i livet är viktigt när man försöker nå sina mål..min balans är inte den bästa just nu!!

Träningen har varit si och så med denna vecka då jag fick ryggskott i måndags..satan vad ont det gjorde..:( Men jag har varit tapper och gått mycket..en läkare  sa för länge sedan att det största misstaget man kan göra vid ryggont är att vila eftersom man då blir stelare!
Det funka den här gången..blev mycket rörligare och mjukare i ryggen då jag gick snarare än då jag satt ner!

En annan grej jag jobbar med är mina negativa tankar som jag har gott om ibland..modet faller då man har mycket att jobba med ibland och ensamhet är något som gör tankarna dubbelt så tunga och stora ibland:(

Men jag kämpar på!! Är det något livet lärt mig så är det att jag är duktig på att kämpa och resa mig upp..

Surfade runt lite på nätet för att läsa om hur andra handskas med negativa tankar och hitta det här!! skitbra rent ut sagt och ska använda det:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar