onsdag 24 augusti 2011

SVETT

Idag har jag varit jävligt DUKTIG:)



Det är viktigt när man varit duktigt och jobbat som jag gjort idag på gymmet att klappa sig själv på axeln..inte för att det behövs egentligen för adrenalin och endorfinerna sprutar och man är hög som ett hus egentligen..men att känna sig stolt och verkligen medvetende göra handlingarna är viktiga för de dagar då de känns tyngre..så lätt att bara springa förbi och hasta..Nej just ikväll så kommer jag njuta läääänge av dessa väldbefinnande känslor av att ha jobbat hårt!


En kille eller ska vi säga gammal flört undra hur jag kan ersätta sex med Träning..han blev väldigt förolämpad hahaha:) Men just när man är i ruset och kämpar för fullt och man mentalt har lyckats välta ett berg..ja då finns det nästan inget bättre:)

Orkar inte rikigt engagera mig i vikten..Åh kämpa med att gå ner..den pendlar mellan 72 och 73 och min kost är inte nyttig på något vis. Det är bara träningen just nu som hindrar mig från att gå upp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar